نوشته شده توسط : auto

عظیم خودرو-یکی از مشکلات عادی که هر کسی ممکن است با آن رو به رو شود، لرزش خودرو می باشد. اخبار خودرو -داشتن یک ماشین برای مدت طولانی و برطرف کردن مشکلات آن به طور طبیعی تنها یک شانس است. یکی از مشکلات عادی که هر کسی ممکن است با آن رو به رو شود، لرزش خودرو می باشد.

یکی از مشکلات عادی که هر کسی ممکن است با آن رو به رو شود، لرزش خودرو می باشد.
اخبار خودرو -داشتن یک ماشین برای مدت طولانی و برطرف کردن مشکلات آن به طور طبیعی تنها یک شانس است. یکی از مشکلات عادی که هر کسی ممکن است با آن رو به رو شود، لرزش خودرو می باشد. مطمئنا در این گونه شرایط از خود خواهید پرسید که چرا ماشین شما به لرزش درآمده است؟ زمانی که شما، شخصی هستید که هیچ زمینه ای از ماشین و مشکلات آن ندارید بسیار مطلوب خواهد بود اگر اطلاعات خود را کامل کنید و مثلا متوجه شوید که ماشین لرزش دارد. حل مشکلات ماشین می تواند امر ساده ای باشد، مانند عوض کردن تایر خودرو، یا بالانس آن .و یا می تواند کمی پیچیده تر باشد مانند حل مشکلات فرمان خودرو. اگر ماشین ، به طور غیر عادی می لزرد و یا تکان تکان می خورد و یا اگر تنها مایلید که با این مسائل آشنا شوید ادامه ی مطلب را بخوانید و با دلایل اصلی لرزش ماشین ها آشنا شوید. چهار دلیل اصلی برای لرزش خودرو
1) مشکلات موتور خودرو:

گاهی اوقات لرزش خودرو ناشی از مشکلات موتور آن می شود مثلا به موتور به اندازه ی کافی سوخت، هوا و یا جرقه که برای روان کار کردن آن نیاز است، نمی رسد. نشانه هایی از لرزش خودرو که ممکن است مربوط به موتور خودرو باشد شامل موارد زیر می شود: الف) لرزیدن و یا تکان خوردن خودرو در حین شتاب بالا ب) در محدوده های سرعت های خاص بریده بریده تکان خوردن ج) ماشین ابتدا خوب شروع به کار کند ولی بعد از مدتی به لرزش درآید این نشانه ها ممکن است ناشی از مشکل شمع خودرو باشد و یا اگر شمع مشکلی نداشته باشد ممکن است ناشی از سیم متصل به شمع خودور باشد که نیاز به تعمیر و یا تعویض خواهد داشت. در نهایت باید گفت که ممکن است کثیف شدن فیلتر و یا مسدود شدن آن رساندن سوخت و اکسیژن به موتور خودرو را با مشکل مواجه کند.

عظیم خودرو اقساطی ، عظیم خودرو اقساطی ، عظیم خودرو شرایط فروش ، عظیم خودرو شرایط فروش ، عظیم خودرو اقساطی ، عظیم خودرو اقساطی

2) مشکلات اکسل (محور چرخ خودرو):
وسایل نقلیه ی ما دارای قسمتهای چرخشی و رفت و برگشتی بسیاری می باشد که برای کار کردن درست باید در جای مناسب قرار بگیرد. اگر اکسل در خودرو خم شود ممکن است تکانهایی در خودرو ایجاد شود و این مشکل با افزایش سرعت خودرو، بیشتر می شود. مشکل اصلی در این بخش مربوط به بررسی محور چرخها می شود. زیرا این محور بخشی از قدرت موتور خودرو را به چرخها منتقل می کند و اگر مشکلی پیدا کند یکی از آثار آن لرزش خودرو می باشد.
3) مشکل ترمز خودرو:
اگر لرزش خودروی شما در حین ترمز بیشتر می شود اولین احتمال این خواهد بود که ممکن است روتر ترمز شما تاب خورده باشد. روتر یک دیسک نقره ای شفاف است که به یک سیستم ترمز مجهز می باشد. این قسمت می تواند در اثر پارگی و یا سائیدگی دچار تغییر شکل شود. اگر شما با اچار فرانسه زیاد آشنا نیستید پیشنهاد خوبی است اگر به یک متخصص درباره ی وضعیت لنتهای ترمز خود بگوئید تا او شما را هدایت کند.
4) ایراد داشتن تایر خودرو:
ما مشکلات تایر خودرو را در اخر لیست قرار دادیم اما آن را دلیل اصلی برای این مشکل می دانیم زیرا تایر یکی از اجزای اصلی برای حرکت خودرو می باشد و می تواند منبع اصلی لرزش خودروی شما باشد. از دلایل اصلی ایجاد لرزش توسط تایر خودرو می توان به موارد زیر اشاره کرد: الف: اگر خودروی شما در سرعت های خاص می لرزد نیاز به بالانس چرخ دارد. ب) تایرها آج های جداگانه ای دارد و در صورت از بین رفتن این آج ها باید تایر خودرو را تعویض کرد. ج) سائیده شدن غیر یکسان تایر گاهی اوقات مشکل لرزش خودرو از تایر آن نیست ولی شرایطی وجود دارد که عملکرد تایر خودرو را با مشکل مواجه می کند مانند مشکل داشتن آسفالت خیابان. مواردی که در بالا ذکر شد، تنها مواردی نیستند که باعث لرزش خودرو می شوند. بنابراین هر زمان که دچار شک و تردید شدید حتما از یک فرد متخصص کمک بخواهید.

 



:: برچسب‌ها: عظیم خودرو اقساطی , عظیم خودرو شرایط فروش , عظیم خودرو اقساطی , عظیم خودرو شرایط فروش ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : auto

عظیم خودرو- حتی تعصبی ترین طرفداران گاو خشمگین هم نمی توانند بپذیرند که نخستین محصول لامبورگینی چنین شکل و شمایلی داشته است .شاید یک شایعه باشد. شاید این خودرو یک نمونه آزمایشی باشد .ولی متاسفانه یا خوشبختانه حقیقت دارد. این خودرو نخستین محصول ساخت برند لامبورگینی ایتالیا با نام GT ۳۵۰ است .

این لامبورگینی درست در ماه می سال 1964 معرفی و پس از آن در ماه مارچ طی نمایشگاه ژنو رونمایی شد. داستان شکل گیری و ساخت آن پایه گذار داستان دشمنی لامبورگینی و فراری بود. اواسط دهه 60 میلادی فروچیو لامبورگینی به عنوان یک مهندس تجهیزات تهویه مطبوع مشغول به کار بود .او گه پیش تر توانمندی هایش را در ساخت تراکتور نشان داده بود و مالک یک دستگاه فراری بود به دلیل نقص فنی کلاچ خودرو اش به سراغ انزو فراری رفت . در آن روز تاریخی فرچیو با برخورد زننده ی انزو رو به رو شد . از همان لحظه بود که فرچیو لامبورگینی تصمیم گرفت محصولی بسازد که از اخلاق انزو تندتر باشد .

عظیم خودرو اقساطی ، عظیم خودرو اقساطی ، عظیم خودرو شرایط فروش ، عظیم خودرو شرایط فروش ، عظیم خودرو اقساطی ، عظیم خودرو اقساطی

مدل GT 350 مجهز به پیشرانه ی 5/3 لیتری 12 سیلندر V شکل با زاویه مرکزی 60 درجه و بلوک آلومینیومی بود .برای این پیشرانه از کاربراتورهای چهار دهنه شرکت Weber استفاده شده است .قدرت نهایی آن 270 اسب بخار بود . در آن دوره لامبورگینه گفته شد با جعبه دنده 5 سرعته دستی شرکت ZF آلمان تولید شده بود .این خودرو نیروی خروجی پیشرانه اش را به صورت RWD به چرخ های عقب منتقل می کرد . GT 350 را Carrozziera touring طراحی گرده بود و کلیه ی کار های مهندسی نیز توسط Gian dallara و Giotto bizzarrini انجام شده بود جالب است تمامی این افراد جزو پرسنل اخراجی شرکت فراری بودند. موفقیت این خودرو تکرار نشدنی بود .از سال 1964 تا 1966 دقیقا 135 دستگاه از این محصول تولید شد .

عظیم خودرو اقساطی ، عظیم خودرو اقساطی ، عظیم خودرو شرایط فروش ، عظیم خودرو شرایط فروش ، عظیم خودرو اقساطی ، عظیم خودرو اقساطی

یکی از فاکتورهای خیره کننده GT 350 سیستم چهار بازوی تعلیق است که در زمان خودش ابداعانه بود .شتاب 0 تا 100 کیلومتر در ساعت و 0 تا 160 کیلومتر آن در ساعت به لطف وزن 1450 کیلوگرمی اش به ترتیب 8/6 و 3/16 ثانیه ثبت شده است که سرعت نهایی آن را 254 کیلومتر در ساعت اعلام کردند . این خودرو در زمان خودش 15 هزار و 600 دلا فروخته می شد و آخرین قیمتی که برای این لامبورگینی تعیین شد 120 هزار دلار بود .

عظیم خودرو اقساطی ، عظیم خودرو اقساطی ، عظیم خودرو شرایط فروش ، عظیم خودرو شرایط فروش ، عظیم خودرو اقساطی ، عظیم خودرو اقساطی

عظیم خودرو اقساطی عظیم خودرو شرایط فروش عظیم خودرو اقساطی عظیم خودرو شرایط فروش عظیم خودرو اقساطی



:: برچسب‌ها: عظیم خودرو اقساطی , عظیم خودرو شرایط فروش , عظیم خودرو اقساطی , عظیم خودرو شرایط فروش ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : auto

عظیم خودرو- ممکن است ترمزهای خودرو یکی از زیباترین قسمت‌های خودرو شما نباشد ولی قطعاً از مهم‌ترین آن‌ها است. توجه به علائمی که باید به آن‌ها بیشتر توجه کرد ممکن است شما را از مرگ حتمی در جاده‌ها نجات دهد.

ممکن است ترمزهای خودرو یکی از زیباترین قسمت‌های خودرو شما نباشد ولی قطعاً از مهم‌ترین آن‌ها است. توجه به علائمی که باید به آن‌ها بیشتر توجه کرد ممکن است شما را از مرگ حتمی در جاده‌ها نجات دهد.

به طور قطع، علائمی مانند روش شدن چراغ سیستم ترمز یا طولانی بودن خط ترمز اتومبیل در هر خودرویی وجود دارد. صرف‌نظر از این علائم، شما باید ترمزهایتان را به مکانیک نشان دهید، ولی می‌دانید نشانه‌هایی که باید در سیستم ترمز خود بینید تا به مکانیک مراجعه کنید، کدامند؟ در این مقاله 5 مورد از نشانه‌ها آمده است که به شما کمک فراوانی می‌کند تا از تصادفات مهلک جلوگیری کنید.

عظیم خودرو اقساطی ، عظیم خودرو اقساطی ، عظیم خودرو شرایط فروش ، عظیم خودرو شرایط فروش ، عظیم خودرو اقساطی ، عظیم خودرو اقساطی

1-  کشیده شدن به جهت خاص

آیا تا به حال احساس کرده‌اید که، هنگام ترمز،  ماشین برای خودش به سمتی کشیده می‌شود؟

اگر متوجه این احساس شده‌اید، بدانید که مشکلی در سیستم ترمز شما وجود دارد. علت این موضوع می‌تواند به خاطر گیره‌های ترمز باشد. یعنی این گیره‌ها در یک سمت اصطکاک کافی را فراهم می‌کند و در طرف دیگر خیر.

دو موضوعی که ممکن است به این کشیده شدن خودرو مرتبط باشند، از بین رفتن لوله‌های ارتباطی سیستم ترمز است که در هنگام ترمز گیری فشار را به طور مساوی بین گیره‌ها یکسان توزیع نمی‌کند.

البته کشیده شدن خودرو همیشه به دنبال خرابی سیستم ترمز نیست. می‌تواند به دلیل باد کم یک طرف لاستیک یا ساییده شدن بیش از حد آن باشد. حتی مشکل در سیستم تعلیق هم می‌تواند از علل کشیده شدن خودروی شما باشد.

2-  لرزه

اگر شما یک ترمز اضطراری انجام دهید در خودرویی که دارای ترمز ABS است، ممکن است احساس لرزه در زیر پای خودتان داشته باشید، اگر این احساس لرزه زیر پایتان در شرایط معمولی هم وجود داشته باشد، این خود نشانه یک مشکل است.

معمولا وجود لرزه زیر پایتان در شرایط معمولی نشان از تاب برداشتن روتور می‌باشد. روتور زمانی انحراف پیدا می‌کند که تحت ترمز گیری شدید در تعداد دفعات بالا واقع شود یا ترمز گیری طولانی صورت بپذیرد. این عوامل باعث می‌شوند تا نیروی اصطکاک تولیدشده خیلی زیاد شود و در نتیجه گرمای تولیدی هم افزایش پیدا کند. این گرمای تولیدشده ممکن است باعث تغییر شکل روتور شود.

اگر به تازگی ترمز شدید نکرده‌اید و زیر پایتان احساس لرزش می‌کند، مطمئناً به خاطر بالانس نبودن تایرها است. بهتر است به یک مکانیک مجرب مراجعه نمایید.


3-  فشردن پا روی پدال ترمز

فشردن پا روی پدال ترمز، می‌تواند به شما بگوید که سیستم ترمز خودرو شما چگونه کار می‌کند.

پدال ترمز خیلی نرم، یعنی وجود فاصله زیاد تا عمل ترمز گیری! علاوه بر اینکه مقداری از پدال ترمز درگیر است می‌تواند نشان‌دهنده این باشد که گوشت لنت ترمز شما به پایان رسیده است. یا اینکه باید عمل هواگیری انجام شود.همچنان شاید مقداری هوا بین سیال موجود در لوله‌های ارتباطی سیستم ترمز قرار گرفته باشد. ممکن است حتی نشتی روغن ترمز وجود داشته باشد.

برعکس، پدال سفت، می‌تواند به گونه ای باشد که با اندکی فشردن پا بر روی پدال، عمل ترمز گیری انجام شود. این بدان معناست که روتور ساییده شده است. یا اینکه روغن ترمز کثیف یا غبارآلود شده است. می‌توانید با تعویض روغن ترمز از به وجود آمدن چنین مشکلاتی جلوگیری کنید.

4- ساییده شدن صفحه ترمز (Pad)
در ابتدا در مورد نحوه عملکرد ترمز خودرو مطالبی را ارائه می‌کنیم. اکثر خودروها دارای ترمز های دیسکی هستند که تقریباً شبیه به ترمزهای دوچرخه عمل می‌کند.
یک سیستم هیدرولیکی که با سیال کار می‌کند، فشار پشت گیره‌های موجود در صفحه ترمز (caliper) را تأمین می‌کند. این سیال، دو گیره را به دیسک مربوط به نام روتور فشار می‌دهند.
نیروی اصطکاک موجود بین روتور و صفحه ترمز باعث توقف خودرو می‌شود.
بازرسی قطر صفحه ترمز یا در اصطلاح گوشت موجود در لنت ترمز کار ساده‌ای است. هنگامی که جای آن را روی روتور پیدا کردید، دقت داشته باشید که بتوانید قسمت فلزی گیره‌ها را ببینید. بین روتور و گیره‌ها همان صفحه ترمز است که قرار است شما آن‌ها را بازرسی نمایید. به طور سر انگشتی قطر گوشت لنت ترمز باید به اندازه یک چهارم اینچ ضخامت داشته باشد.
اگر نشود کار بازدید را از میان پره‌های رینگ خودرو انجام داد، باید تایرهای خودرو را باز کنید تا بتوانید گوشت لنت را مشاهده کنید.
5-صدای عجیب
معمولاً شنیده شدن صدای بلند و عجیب خیلی جدی گرفته نمی‌شود. مخصوصا زمانی که شیشه‌های خودرو بالا است و همچنان صدای دلنواز ترمزهایتان به گوش می‌رسد!
علت این امر آن است که قسمت فلزی گیره به روتور برخورد می‌کند. این گیره شاخصی برای ساییدگی است که موقع اتمام لنت ترمز خودروی شما    صدا ایجاد می کند.
به عبارت دقیق‌تر گوشت لنت ترمز شما به آخر عمر خودش نزدیک شده است.
بی‌اهمیت بودن نسبت به این صدا می‌تواند به دیسک روتور شما هم آسیب وارد کند و خسارت را دوچندان نماید.

لینک مطلب
منابع :
www.zoomit.ir
http://auto.howstuffworks.com



:: برچسب‌ها: عظیم خودرو اقساطی ، عظیم خودرو شرایط فروش ، عظیم خودرو اقساطی ، عظیم خودرو شرایط فروش ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : auto

عظیم خودرو- سرقت خودرو در کشور یکی از موضوعاتی است که در صفحه حوادث رسانه‌ها همواره مطرح است و سرقت این وسایل، یکی از دغدغه‌های همیشگی مالکان خودروهاست.

سرقت خودرو در کشور یکی از موضوعاتی است که در صفحه حوادث رسانه‌ها همواره مطرح است و سرقت این وسایل، یکی از دغدغه‌های همیشگی مالکان خودروهاست.

سالانه یک میلیون و 400 هزار دستگاه خودروی جدید وارد چرخه ترافیک می‌شوند، از طرفی قیمت خودروها و وسایل لوکس و گرانقیمتی که دارد مورد توجه سارقان قرار می‌گیرد. با رعایت نکات ایمنی و امنیتی، هوشیاری در معاملات خودروها و موتورسیکلت‌ها و خرید و فروش در مراکز مجاز، خطر سرقت کمتر می‌شود.

عظیم خودرو اقساطی ، عظیم خودرو اقساطی ، عظیم خودرو شرایط فروش ، عظیم خودرو شرایط فروش ، عظیم خودرو اقساطی ، عظیم خودرو اقساطی


استفاده از ابزارهای حفاظتی و امنیتی در خودروها
برای محافظت از خودرو باید از وسایل و ابزارهایی استفاده کنیم تا سارقان فکر سرقت به ذهن‌شان نرسد، مسلماً ‌برای استفاده از این خودروها باید هزینه کرد.

سوییچ مخفی: یک سوییچ و حلقه زنجیر ارزان قیمت به هم تابیده شده با سیم سوییچ استارت خودرو به خوبی یک سوییچ مخفی است.

سوییچ قطع‌کننده سوخت: دریچه‌ا‌ی که سوخت را قطع می‌کند.

قفل قابل رؤیت فرمان: از حرکت فرمان جلوگیری می‌کند.

قفل پدال خودرو: وسیله‌یی که پدال ترمز و کلاچ را قفل می‌کند.

قفل دنده: باعث متوقف شدن حرکت دنده می‌شود.

قفل چرخ: از حرکت خودرو جلوگیری می‌کند.

قفل کاپوت: از دستیابی سارق به سیستم امنیتی و باتری خودرو جلوگیری می‌کند.

آژیــــر دزدگیــر: سیستم‌های امنیتی که در زمان باز شدن درها، کاپوت و صندوق عقب، با صدای بلند آژیر می‌کشد.

علاوه بر موارد فوق کارشناسان پلیس آگاهی توصیه می‌کنند؛ صداهایی که در مواقع شکستن شیشه خودرو، دست زدن، و بکسل کردن ایجاد می‌شود و آژیرهایی که در سارق ایجاد وحشت می‌کنند، باتری ذخیره، چراغ چشمک زن، چراغ ترمز و چراغ جلو و ابزار اتوماتیکی که موتور را از کار می‌اندازند نیز جزء ابزارهای حفاظتی هستند.


چگونه قربانی سرقت خودرو نشویم؟
مأموران پلیس آگاهی تأکید می‌کنند: برخی سهل انگاریها باعث می‌شود تا سارقان برای سرقت نهایت استفاده را ببرند. لذا برای این‌که قربانی سرقت نشویم باید نکاتی را رعایت کنیم.

در این توصیه‌ها آمده است: ‌سوییچ خودروی خود را بردارید زیرا جا گذاشتن سوییچ باعث سرقت خودرو می‌شود.خودروی خود را قفل کنید. تقریباً نیمی‌ از خودرو‌های دزدیده شده، قفل نشده بودند.

پلیس آگاهی تأکید کرده است: هرگز سوییچ یدک را داخل خودرو پنهان نکنید. اگر سارق کمی ‌وقت صرف کند، به راحتی سوییچ یدک را پیدا خواهد کرد.

در توصیه‌های پلیس آگاهی آمده است: خودرو را در جایی پارک کنید که نور کافی باشد، سارق محل تاریک و خلوت را بیشتر دوست دارد.در توقفگاه‌هایی که نگهبان دارند پارک کنید. سارق خودرو نمی‌خواهد شاهدی داشته باشد و توقفگاه‌های بدون نگهبان را ترجیح می‌دهد.

اگر در یک توقفگاه دارای نگهبان، خودروی خود را پارک می‌کنید، تنها کلید در یا سوییچ را به نگهبان بدهید. اگر صندوق عقب و داشبورد خودرو با یک کلید باز می‌شوند، قفل یکی از آنها را عوض کنید. اجازه ندهید نگهبان توقفگاه به راحتی به کلید صندوق عقب و داشبورد دسترسی داشته باشد.

هرگز خودروی روشن خود را حتی برای یک لحظه ترک نکنید. خودروها معمولاً در محل‌هایی مانند فروشگاه‌های کوچک، پمپ‌ بنزین، عابربانک‌ها و ... دزدیده می‌شوند. گاهی اوقات وسایل نقلیه در هوای سرد هنگامی‌که صاحبان خودرو برای گرم شدن آن را ترک می‌کنند، به سرقت می‌روند.

هنگام پارک تمام پنجره‌های خودرو را کاملاً ببندید. هیچ امکانی را برای ورود سارق به خودرو ایجاد نکنید. با گذاشتن کیف و اشیای قیمتی در معرض دید، خودروی خود را در معرض سرقت قرار ندهید.
خطرات موجود در معاملات خودرو چیست؟
همه خودرو‌های دزدی اوراق نمی‌شوند، بلکه اکثر آنها دوباره به خریداران ناآگاه و بی خبر فروخته می‌شوند. اگر "آگاهانه " یک خودروی دزدی خریداری کنید، شما هم دستگیر می‌شوید و اگر "ناآگاهانه " چنین خریدی کنید، خودرو و پولتان را از دست می‌دهید. بنابراین سعی کنید با توجه به این توصیه‌ها، دومین قربانی سرقت خودرو نباشید!

به هرگونه معامله‌ای که خیلی خوب به نظر می‌رسد، مشکوک باشید. در زمان خرید از افراد غیررسمی، مطمئن شوید که اسم و آدرسی که در اسناد ثبت شده با مشخصات فروشنده خودرو مطابقت داشته باشد؛ در مورد فروشنده‌یی که نشانی، محل کار و شماره تلفن ثابتی ندارد، دقت کنید.

درباره بیمه و مخارج خودرو از فروشنده سؤال کنید و از نمایندگی خودرو تحقیقات لازم را به عمل آورید. مطمئن شوید شماره شناسایی خودرو اصیل و دست نخورده و میخ پرچ آن شل نشده باشد.

لینک مطلب
منبع :ایران خودرو



:: برچسب‌ها: عظیم خودرو اقساطی ، عظیم خودرو شرایط فروش ، عظیم خودرو اقساطی ، عظیم خودرو شرایط فروش ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : auto

در روزهای اولیه هفته گذشته رنو از یک پیک‌آپ غول پیکر رونمایی کرد که شباهت زیادی به ناوارای نیسان دارد. رنو آلاسکان که در سه کارخانه در کشورهای مکزیک، اسپانیا و آرژانتین تولید خواهد شد، ابتدا در کلمبیا عرضه‌شده و پس از مدت کوتاهی در دیگر بازارهای آمریکای جنوبی به فروش خواهد رسید. آلاسکان در حالی وارد بازار شد که رقبای زیادی پیش ازآن اعتماد بازار را جلب کرده اند.

لینک مطلب

عظیم خودرو اقساطی ، عظیم خودرو اقساطی ، عظیم خودرو شرایط فروش ، عظیم خودرو شرایط فروش ، عظیم خودرو اقساطی ، عظیم خودرو اقساطی



:: برچسب‌ها: عظیم خودرو اقساطی ، عظیم خودرو شرایط فروش ، عظیم خودرو اقساطی ، عظیم خودرو شرایط فروش ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : auto

در اوایل هفته گذشته پرفرش‌ترین برندهای خودروسازی در اروپا مشخص شدند. با وجود رسوایی مرتبط با انتشار گازهای گلخانه‌ای در آلمان که اوج حملاتش متوجه گروه خودروسازی فولکس‌واگن بود، این خودروساز به عنوان بزرگ‌ترین و پرفروش‌ترین برند اروپا در شروع سال 2016 باقی ماند.

بازار خودروهای جدید اروپا در سه ماهه‌ نخست امسال 8.1 درصد رشد داشت. فورد دومین برند قوی درلیست فروش اروپا باقی مانده و اوپل و واکسهال رتبه‌ سوم را از چنگ رنو درآوردند.

جگوار در امر فروش پیشرفت بهتری داشت و نسبت به مدت مشابه سال قبل فروش این خودروساز دو برابر شد. فولکس گلف نیز محبوب‌ترین خودروی اروپا در سه ماهه‌ اول سال باقی ماند.

طی سه ماهه‌ ابتدایی امسال، همه‌ برندهای برتر به جز نیسان و میتسوبیشی شاهد افزایش فروش در اروپا نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده‌اند.

لینک مطلب

عظیم خودرو اقساطی ، عظیم خودرو اقساطی ، عظیم خودرو شرایط فروش ، عظیم خودرو شرایط فروش ، عظیم خودرو اقساطی ، عظیم خودرو اقساطی



:: برچسب‌ها: عظیم خودرو اقساطی , عظیم خودرو شرایط فروش , عظیم خودرو اقساطی , عظیم خودرو شرایط فروش ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : auto

عصر خودرو-خودروهای بدون راننده یا خودروهایی که به جای آینه‌های مرسوم از نمایشگرهای ویدیویی استفاده می کنند، سالهاست از سوی طراحان برای بهبود زیبایی و ایمنی خودرو و بهره وری در مصرف سوخت پیشنهاد شده اند اما با بکارگیری در خودروهای جدید به زودی به واقعیت می پیوندند.

وزارت حمل‌و‌نقل ژاپن طراحی آینده‌نگرانه‌ای را تأیید کرده که می‌تواند مسیر دنیای اتومبیل را دستخوش تغییر کند. مطابق گزارشی که در The Japan Times و Automotive News ‌آمده، مقامات ژاپنی اجازه تردد خودروهای بدون‌آینه را در جاده‌های این کشور صادر کرده‌اند. این سیاست جدید به دنبال اعلام کارگروه بین‌المللی استانداردهای اتومبیل سازمان ملل مبنی بر امکان جایگزینی آینه خودرو با سیستم‌های دوربینی، در صورت برآورده‌شدن برخی معیارهای مشخص، اتخاذ شده است.

 عظیم خودرو اقساطی ، عظیم خودرو اقساطی ، عظیم خودرو شرایط فروش ، عظیم خودرو شرایط فروش ، عظیم خودرو اقساطی ، عظیم خودرو اقساطی

وزارت حمل‌ونقل ژاپن در این زمینه می‌گوید:

در وهله اول، مانیتورها و دوربین‌ها می‌بایست در همان محلی قرار داده شوند که آینه‌های بغل و آینه عقب در حال حاضر، در آنجا استفاده می‌شوند و همین نماها را باید به راننده ارائه کنند. استفاده از مانیتورها به جای آینه‌ها، یکی از فاکتورهای اصلی برای اطمینان از ایمنی رانندگان خواهد بود.

عظیم خودرو اقساطی ، عظیم خودرو اقساطی ، عظیم خودرو شرایط فروش ، عظیم خودرو شرایط فروش ، عظیم خودرو اقساطی ، عظیم خودرو اقساطی

خودروهای بدون‌آینه، آینه‌های آنالوگ بغل و عقب را با دوربین‌ها و نمایشگرها جایگزین می‌کنند. طرفداران این نوع خودروها به این موضوع اشاره می‌کنند که کنار گذاشتن آینه‌های بغل می‌تواند باعث افزایش قابلیت‌های آئرودینامیک در یک خودرو شود و علاوه بر این، دوربین‌ها میدان دید گسترده‌تری نسبت به آینه‌ها دارند. البته این موضوع را نیز نباید نادید بگیریم که آینه یک شیء ساده و دوربین و نمایشگر یک سیستم پیچیده است؛ بنابراین مطمئناً تعمیر و نگهداری آینه‌ها به مراتب ساده‌تر از چنین سیستم‌هایی است. همچنین برخی کارشناسان صنعت اتومبیل این نکته را یادآور می‌شوند که با اینکه یک دوربین نمای عقب می‌تواند تأثیر زیادی بر برطرف کردن نقطه کور راننده‌ها داشته باشد، ولی برخی رانندگان با استفاده از ستون‌های عقب بدنه، میزان فاصله خود را با اشیای پشت‌سرشان تخمین می‌زنند و بنابراین اتکای زیادی به آینه‌های عقبشان دارند.

عظیم خودرو اقساطی ، عظیم خودرو اقساطی ، عظیم خودرو شرایط فروش ، عظیم خودرو شرایط فروش ، عظیم خودرو اقساطی ، عظیم خودرو اقساطی

مطابق این گزارش، اولین محصول ایچیکو یک آینه نمای عقب داخلی است که می‌تواند دو کاربرد داشته باشد. این وسیله که در حالت عادی همانند یک آینه معمولی عمل می‌کند، با استفاده از یک سوئیچ، بلافاصله به یک نمایشگر دیجیتالی تبدیل می‌شود که تصاویر زنده پشت‌سر خودرو را پخش می‌کند. گفته می‌شود که این سیستم در آگوست سال جاری میلادی به یک خودرساز ژاپنی تحویل داده خواهد شد. بوش که در حال حاضر در ایالات متحده مظنون به دست‌داشتن در رسوایی آلودگی موتورهای دیزلی فولکس‌واگن است و تحقیقات در این زمینه ادامه دارند، بر روی یک سیستم دوربینی برای خودروهای بدون‌آینه کار می‌کند و قرار است تا اولین محصول خود را در ۳ سال آینده عرضه کند.

 عظیم خودرو اقساطی ، عظیم خودرو اقساطی ، عظیم خودرو شرایط فروش ، عظیم خودرو شرایط فروش ، عظیم خودرو اقساطی ، عظیم خودرو اقساطی

با این گامی که در ژاپن به سمت تکنولوژی دیجیتال برداشته شده، دیگر کشورها نیز احتمالاُ فاصله چندانی با این روند نداشته باشند. 



:: برچسب‌ها: عظیم خودرو اقساطی ، عظیم خودرو شرایط فروش ، عظیم خودرو اقساطی ، عظیم خودرو شرایط فروش ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : auto

عظیم خودرو کیلومتر 8

اداره تحویل خودرو

جاده مخصوص تهران - کرج، کیلومتر ۸، نبش خیابان دکتر عبیدی

شماره تماس : ۴۴۵۹۲۲۶۹

عظیم خودرو شرایط فروش ، عظیم خودرو اقساطی ، فروش خودرو ، عظیم خودرو کاشانی ، عظیم خودرو کرج عظیم خودرو شرایط فروش ، عظیم خودرو اقساطی ، فروش خودرو ، عظیم خودرو کاشانی ، عظیم خودرو کرج عظیم خودرو شرایط فروش ، عظیم خودرو اقساطی ، فروش خودرو ، عظیم خودرو کاشانی ، عظیم خودرو کرج عظیم خودرو شرایط فروش ، عظیم خودرو اقساطی ، فروش خودرو ، عظیم خودرو کاشانی ، عظیم خودرو کرج

عظیم خودرو شرایط فروش ، عظیم خودرو اقساطی ، فروش خودرو ، عظیم خودرو کاشانی ، عظیم خودرو کرج

عظیم خودرو اقساطی ، عظیم خودرو شرایط فروش ، عظیم خودرو کرج ، عظیم خودرو کاشانی ، عظیم خودرو کارگر شمالی ، عظیم خودرو کیلومتر 8 ، عظیم خودرو کیلومتر 9 



:: برچسب‌ها: عظیم خودرو اقساطی ، عظیم خودرو شرایط فروش ، عظیم خودرو کاشانی ، عظیم خودرو کرج ، عظیم خودرو کارگر شمالی ، عظیم خودرو کیلومتر 8 ، عظیم خودرو کیلومتر 9 ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : auto

عظیم خودرو کارگر شمالی

تهران، خیابان کارگر شمالی، تقاطع فاطمی، پلاک ۱۲۷۶

شماره تماس : ۶۶۴۲۵۶۵۶
شماره فکس : ۶۶۹۲۱۹۱۶

عظیم خودرو کاشانی ، عظیم خودرو کیلومتر 8 ، عظیم خودرو کیلومتر9، عظیم خودرو کرجعظیم خودرو کاشانی ، عظیم خودرو کیلومتر 8 ، عظیم خودرو کیلومتر9، عظیم خودرو کرجعظیم خودرو کاشانی ، عظیم خودرو کیلومتر 8 ، عظیم خودرو کیلومتر9، عظیم خودرو کرجعظیم خودرو کاشانی ، عظیم خودرو کیلومتر 8 ، عظیم خودرو کیلومتر9، عظیم خودرو کرجعظیم خودرو کاشانی ، عظیم خودرو کیلومتر 8 ، عظیم خودرو کیلومتر9، عظیم خودرو کرجعظیم خودرو کاشانی ، عظیم خودرو کیلومتر 8 ، عظیم خودرو کیلومتر9، عظیم خودرو کرجعظیم خودرو کاشانی ، عظیم خودرو کیلومتر 8 ، عظیم خودرو کیلومتر9، عظیم خودرو کرجعظیم خودرو کاشانی ، عظیم خودرو کیلومتر 8 ، عظیم خودرو کیلومتر9، عظیم خودرو کرجعظیم خودرو کاشانی ، عظیم خودرو کیلومتر 8 ، عظیم خودرو کیلومتر9، عظیم خودرو کرجعظیم خودرو کاشانی ، عظیم خودرو کیلومتر 8 ، عظیم خودرو کیلومتر9، عظیم خودرو کرج

عظیم خودرو کرج ، عظیم خودرو کیلومتر 8 ، عظیم خودرو کیلومتر 9 ، عظیم خودرو کارگر شمالی ، عظیم خودرو ظفر ، عظیم خودرو سعادت آباد ، عظیم خودرو بهشتی ، عظیم خودرو استاد معین



:: برچسب‌ها: عظیم خودرو کارگر شمالی ، عظیم خودرو کرج ، عظیم خودرو کاشانی ، عظیم خودرو کیلومتر 9 عظیم خودرو کیلومتر 8 اداره تحویل ، عظیم خودرو کرج سایپا ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : auto

عظیم خودرو بهشتی

شعبه بهشتی

تهران، خیابان دکتر بهشتی، بین خیابان اندیشه و سهروردی ، نبش کوچه لیلا، پلاک ۶۱

شماره تماس : ۸۸۵۰۷۱۷۱
شماره فکس : ۸۸۷۶۷۶۰۱

عظیم خودرو کاشانی ، عظیم خودرو کیلومتر 8 ، عظیم خودرو کیلومتر9، عظیم خودرو کرجعظیم خودرو کاشانی ، عظیم خودرو کیلومتر 8 ، عظیم خودرو کیلومتر9، عظیم خودرو کرجعظیم خودرو کاشانی ، عظیم خودرو کیلومتر 8 ، عظیم خودرو کیلومتر9، عظیم خودرو کرجعظیم خودرو کاشانی ، عظیم خودرو کیلومتر 8 ، عظیم خودرو کیلومتر9، عظیم خودرو کرجعظیم خودرو کاشانی ، عظیم خودرو کیلومتر 8 ، عظیم خودرو کیلومتر9، عظیم خودرو کرجعظیم خودرو کاشانی ، عظیم خودرو کیلومتر 8 ، عظیم خودرو کیلومتر9، عظیم خودرو کرجعظیم خودرو کاشانی ، عظیم خودرو کیلومتر 8 ، عظیم خودرو کیلومتر9، عظیم خودرو کرجعظیم خودرو کاشانی ، عظیم خودرو کیلومتر 8 ، عظیم خودرو کیلومتر9، عظیم خودرو کرجعظیم خودرو کاشانی ، عظیم خودرو کیلومتر 8 ، عظیم خودرو کیلومتر9، عظیم خودرو کرجعظیم خودرو کاشانی ، عظیم خودرو کیلومتر 8 ، عظیم خودرو کیلومتر9، عظیم خودرو کرجعظیم خودرو کاشانی ، عظیم خودرو کیلومتر 8 ، عظیم خودرو کیلومتر9، عظیم خودرو کرجعظیم خودرو کاشانی ، عظیم خودرو کیلومتر 8 ، عظیم خودرو کیلومتر9، عظیم خودرو کرج

عظیم خودرو کرج ، عظیم خودرو کاشانی ، عظیم خودرو ظفر ، عظیم خودرو سعادت آباد ، عظیم خودور کیلومتر 8 ، عظیم خودرو کیلومتر 9



:: برچسب‌ها: عظیم خودرو کارگر شمالی ، عظیم خودرو کرج ، عظیم خودرو کاشانی ، عظیم خودرو کیلومتر 9 عظیم خودرو کیلومتر 8 اداره تحویل ، عظیم خودرو کرج سایپا ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : auto

عظیم خودرو سعادت آباد

تهران، سعادت آباد، نبش خیابان ۳۲، پلاک ۵

شماره تماس : ۸۸۵۸۵۰۵۰
شماره فکس : ۴۲۵۲۴۵۰۶

عظیم خودرو کاشانی ، عظیم خودرو کیلومتر 8 ، عظیم خودرو کیلومتر9، عظیم خودرو کرجعظیم خودرو کاشانی ، عظیم خودرو کیلومتر 8 ، عظیم خودرو کیلومتر9، عظیم خودرو کرجعظیم خودرو کاشانی ، عظیم خودرو کیلومتر 8 ، عظیم خودرو کیلومتر9، عظیم خودرو کرجعظیم خودرو کاشانی ، عظیم خودرو کیلومتر 8 ، عظیم خودرو کیلومتر9، عظیم خودرو کرجعظیم خودرو کاشانی ، عظیم خودرو کیلومتر 8 ، عظیم خودرو کیلومتر9، عظیم خودرو کرجعظیم خودرو کاشانی ، عظیم خودرو کیلومتر 8 ، عظیم خودرو کیلومتر9، عظیم خودرو کرجعظیم خودرو کاشانی ، عظیم خودرو کیلومتر 8 ، عظیم خودرو کیلومتر9، عظیم خودرو کرجعظیم خودرو کاشانی ، عظیم خودرو کیلومتر 8 ، عظیم خودرو کیلومتر9، عظیم خودرو کرجعظیم خودرو کاشانی ، عظیم خودرو کیلومتر 8 ، عظیم خودرو کیلومتر9، عظیم خودرو کرجعظیم خودرو کاشانی ، عظیم خودرو کیلومتر 8 ، عظیم خودرو کیلومتر9، عظیم خودرو کرج

عظیم خودرو سعادت آباد ، عظیم خودرو کارگر شمالی ، عظیم خودرو کرج ، عظیم خودرو کیلومتر 8 ، عظیم خودرو کیلومتر 9



:: برچسب‌ها: عظیم خودرو کارگر شمالی ، عظیم خودرو کرج ، عظیم خودرو کاشانی ، عظیم خودرو کیلومتر 9 عظیم خودرو کیلومتر 8 اداره تحویل ، عظیم خودرو کرج سایپا ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : auto

تهران، خیابان شهید وحید دستگردی (ظفر)، نرسیده به خیابان ولیعصر، پلاک ۳۷۴

شماره تماس : ۴۲۵۲۴۰۰۰
واحد فروش : ۸۶۰۸۰۱۱۴
واحد اداری : ۸۸۶۴۳۲۸۴۸۸۶۴۳۹۷۶
شماره فکس : ۴۲۵۲۴۵۰۱

عظیم خودرو کاشانی ، عظیم خودرو کیلومتر 8 ، عظیم خودرو کیلومتر9، عظیم خودرو کرجعظیم خودرو کاشانی ، عظیم خودرو کیلومتر 8 ، عظیم خودرو کیلومتر9، عظیم خودرو کرجعظیم خودرو کاشانی ، عظیم خودرو کیلومتر 8 ، عظیم خودرو کیلومتر9، عظیم خودرو کرجعظیم خودرو کاشانی ، عظیم خودرو کیلومتر 8 ، عظیم خودرو کیلومتر9، عظیم خودرو کرجعظیم خودرو کاشانی ، عظیم خودرو کیلومتر 8 ، عظیم خودرو کیلومتر9، عظیم خودرو کرجعظیم خودرو کاشانی ، عظیم خودرو کیلومتر 8 ، عظیم خودرو کیلومتر9، عظیم خودرو کرجعظیم خودرو کاشانی ، عظیم خودرو کیلومتر 8 ، عظیم خودرو کیلومتر9، عظیم خودرو کرجعظیم خودرو کاشانی ، عظیم خودرو کیلومتر 8 ، عظیم خودرو کیلومتر9، عظیم خودرو کرجعظیم خودرو کاشانی ، عظیم خودرو کیلومتر 8 ، عظیم خودرو کیلومتر9، عظیم خودرو کرجعظیم خودرو کاشانی ، عظیم خودرو کیلومتر 8 ، عظیم خودرو کیلومتر9، عظیم خودرو کرجعظیم خودرو کاشانی ، عظیم خودرو کیلومتر 8 ، عظیم خودرو کیلومتر9، عظیم خودرو کرج

عظیم خودرو کاشانی ، عظیم خودرو کارگر شمالی ، عظیم خودرو کرج ، عظیم خودرو کیلومتر 8 ، عظیم خودرو کیلومتر 9



:: برچسب‌ها: عظیم خودرو کارگر شمالی ، عظیم خودرو کرج ، عظیم خودرو کاشانی ، عظیم خودرو کیلومتر 9 عظیم خودرو کیلومتر 8 اداره تحویل ، عظیم خودرو کرج سایپا ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : auto

برخی از صاحبان خودرو برای اتومبیل های نام خاصی را در نظر می گیرند. به عنوان مثال در آمریکا اکثر خانم های 18 تا 24 ساله برای خودروهای خود نام انتخاب می کنند.

مردان بیشتر به اتومبیل خود رسیدگی می کنند اما خانم ها به دلیل حساسیت عاطفی ای که دارند بیشتر برای اتومبیل هایشان نام انتخاب می کنند.

همچنین جوانان و نوجوانان در مقایسه با افراد مسن اشتیاق بیشتری برای نامگذاری خودروی خود دارند.

در اکثر مواقع خانم ها نام های دخترانه را برای نامگذاری خودروی خود به کار می گیرند ولی آقایان از نام های دیگری استفاده می کنند.

عظیم خودرو کاشانی ، عظیم خودرو کیلومتر 8 ، عظیم خودرو کیلومتر9، عظیم خودرو کرج

 



:: برچسب‌ها: عظیم خودرو کارگر شمالی ، عظیم خودرو کرج ، عظیم خودرو کاشانی ، عظیم خودرو کیلومتر 9 عظیم خودرو کیلومتر 8 اداره تحویل ، عظیم خودرو کرج سایپا ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : auto

در تاریخ 28 ژوئن قرار است نسل بعدی پورشه پانامرا در آلمان رونمایی شود. عکس های پانامرا توربو جدید بر روی اینترنت منتشر شده است. عکس موتور تنها اطلاعاتی مثل V8 توربوشارژ و حجم ۴.۰ لیتری آن نمایش می‌دهد که تا حدی قدرتمند بودن آن را تایید می‌کند. با توجه به تصاویر جاسوسی قبلی و این تصاویر جدید، قسمت بیرونی پانامرا جدید شکل اولیه نسل قبلی خود را حفظ کرده است. در قسمت جلو چراغ‌های اصلی LED، و دو ردیف چراغ‌های LED روزتاب در زیر آن قرار گرفته است. کمتر از یک هفته دیگر نسل دوم پانامرا رونمایی می شود و اطلاعات دقیق تری بر روی اینترنت منتشر خواهد شد.

عظیم خودرو کاشانی ، عظیم خودرو کیلومتر 8 ، عظیم خودرو کیلومتر9، عظیم خودرو کرجعظیم خودرو کاشانی ، عظیم خودرو کیلومتر 8 ، عظیم خودرو کیلومتر9، عظیم خودرو کرجعظیم خودرو کاشانی ، عظیم خودرو کیلومتر 8 ، عظیم خودرو کیلومتر9، عظیم خودرو کرجعظیم خودرو کاشانی ، عظیم خودرو کیلومتر 8 ، عظیم خودرو کیلومتر9، عظیم خودرو کرجعظیم خودرو کاشانی ، عظیم خودرو کیلومتر 8 ، عظیم خودرو کیلومتر9، عظیم خودرو کرجعظیم خودرو کاشانی ، عظیم خودرو کیلومتر 8 ، عظیم خودرو کیلومتر9، عظیم خودرو کرج



:: برچسب‌ها: عظیم خودرو کارگر شمالی , عظیم خودرو کرج , عظیم خودرو کاشانی , عظیم خودرو کیلومتر 9 عظیم خودرو کیلومتر 8 اداره تحویل , عظیم خودرو کرج سایپا ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : auto

خودروهای نقره ای رنگ

از آن جایی که این رنگ خوب دیده می شود اکثر خودروهای نقره ای رنگ کمتر دچار تصادف می شوند. از دیدگاه روانشناسان کسانی که نقره ای را برای رنگ ماشین انتخاب می کنند افرادی متین ، آرم و خونسردند 

و به مسائل فنی خودرو آگاهی کاملی دارند. این افراد دید آینده نگری خوبی دارند.

عظیم خودرو کاشانی ، عظیم خودرو کیلومتر 8 ، عظیم خودرو کیلومتر9، عظیم خودرو کرج

خودروهای سفیدرنگ

کسانی که اعتماد به نفس بالایی دارند و از طرفی برون گرا نیز هستند رنگ سفید را برای خودروی خود انتخاب می کنند. این افراد تا اندازه ای ریسک پذیرند ولی از واقعیت ها به همین راحتی عبور نمی کنند.

این رنگ ، رنگ محبوبی بین خریداران خودرو است.

عظیم خودرو کاشانی ، عظیم خودرو کیلومتر 8 ، عظیم خودرو کیلومتر9، عظیم خودرو کرج

خودروهای مشکی رنگ

اغلب کسانی که در کارهایشان عجول هستند و شتابزده عمل می کنند رنگ مشکی را برای خودروی خود انتخاب می کنند. آن ها به قدرتمند بودن خودشان اطمینان دارند. بر اساس حدس و گمان تصمیم می گیرند.

عظیم خودرو کاشانی ، عظیم خودرو کیلومتر 8 ، عظیم خودرو کیلومتر9، عظیم خودرو کرج

خودروهای زرد رنگ

اغلب کسانی که افراد سرزنده و باهوشی هستند به رنگ زرد علاقه ی زیادی دارند و برای نشان دادن این سرزندگی از هیچ چیزی فروگذار نمی کنند. این افراد برون گرا و با نشاط هستند.

عظیم خودرو کاشانی ، عظیم خودرو کیلومتر 8 ، عظیم خودرو کیلومتر9، عظیم خودرو کرج

خودروهای قرمز رنگ

از دید روانشناسی افرادی که پر انرژی و فعال هستند و هنگام صحبت در جمع از دیگران پیشی می گیرند به رنگ قرمز علاقه دارند. این افراد اغلب انسان های بی پروایی هستند و عاشق سرعتند.

عظیم خودرو کاشانی ، عظیم خودرو کیلومتر 8 ، عظیم خودرو کیلومتر9، عظیم خودرو کرج



:: برچسب‌ها: عظیم خودرو کارگر شمالی ، عظیم خودرو کرج ، عظیم خودرو کاشانی ، عظیم خودرو کیلومتر 9 عظیم خودرو کیلومتر 8 اداره تحویل ، عظیم خودرو کرج سایپا ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : auto

برای بسیاری از ما ، این پدران ما هستند که برای اولین بار به ما دوچرخه سواری یاد دادند و یا برای اولین بار ما را با خودرو ، کامیون ، و یا هرچیز دیگری که چرخ داشته باشد آشنا کردند و رانندگی با آن ها را به ما آموختند.

روز پدر بهترین فرصت برای هر کسی است تا بتواند از کسانی تشکر کند که برای اولین بار آن ها را با چیزهایی که دوست داشتند و به آن علاقه داشتند آشنا کردند و به چگونگی انتقال دانش و این علاقه مندی به نسل های دیگر فکر کنند.

اما اجازه دهید این روز را فقط به پدران خود تبریک نگوییم بلکه کسانی هم وجود دارند که اغلب در زندگی ما تاثیر زیادی داشتند کسانی که ما را تشویق کرده اند، آچاری به ما قرض داده اند و  در طول مسیر زندگی ما را همراهی کرده اند.

چنین ادم هایی را چگونه می توانید توصیف کنید؟ در زیر تمام مواردی که یک چنین پدرهای خوبی را توصیف می کند آورده شده است:

1. به شما موتور اتومبیل را نشان می دهد و معنی آن را به شما می آموزد ( قبول دارید رانندگی با اتومبیل شبیه رانندگی در مسیر زندگی است )

2. به شما ابزار برای رانندگی قرض می دهد. ( ابزارهایی که پدرها برای زندگی به شما قرض می دهند چه چیزهایی هستند ؟)

3. در رانندگی با شما مچ می اندازد . ( مچ انداختن پدران با شما در زندگی را کجاها تجربه کرده اید ؟ پدر ها چه چیزی از زندگی را با مچ انداختن به شما یاد داده اند ؟ )

4. در مورد آخرین اتفاقی که در رانندگی برای شما افتاده است با شما صحبت می کنند ؟ ( نزدیک ترین اتفاقی که در زندگی برای شما افتاده است و می خواهید برای یک نفر بگویید چه چیزی است ؟ آیا دوست دارید به پدر خود بگویید ؟ شاید مثل همیشه راه حلی داشته باشد )

5. به شما یاد می دهد چگونه با اتومبیل از دست انداز ها عبور کنید . ( یاد می دهد دست اندازهای زندگی را با چه سرعتی ، با چه دقتی و با چه منشی رد کنید )

6. یاد می دهد وقتی خسته اید توقف کنید ، استراحت کنید ، دوباره شروع کنید. ( خیلی به زندگی نزدیک است ؟ این طور نیست ؟ )

7. ساعت ها رانندگی می کند تا شما را پیدا کند . 

پدر ، اتومبیل و فرزند شبیه پدر ، زندگی و فرزند است.

آیا چنین فردی در زندگی خود دارید؟ ممکن است پدر استعاره از پدر واقعی شما باشد ، ممکن است عموی شما باشد، ممکن است کسی باشد که برای لحظه ای در خیابان با شما صحبت کرده است و یا هر شخص دیگری. 

اگر چنین فردی در زندگی دارید ثروتمندید

آیا می توانید روزی برای شخصی چنین آدمی باشید؟

عظیم خودرو فروش خودرو ، عظیم خودرو کاشانی ، عظیم خودرو کرج عظیم خودرو فروش خودرو ، عظیم خودرو کاشانی ، عظیم خودرو کرج عظیم خودرو فروش خودرو ، عظیم خودرو کاشانی ، عظیم خودرو کرج

فروش اعتباری خودروهای 2016 عظیم خودرو

عظیم خودرو سانتافه آی ایکس 45  ، عظیم خودرو اپتیما فول ، عظیم خودرو اسپرتیج فول ، عظیم خودرو اسپرتیج فول ، عظیم خودرو سراتو ، عظیم خودرو لکسوس ، عظیم خودرو هیوندا ، عظیم خودرو تویوتا

عظیم خودرو کارگر شمالی ، عظیم خودرو کرج ، عظیم خودرو کاشانی ، عظیم خودرو کیلومتر 9

عظیم خودرو کیلومتر 8 اداره تحویل ، عظیم خودرو کرج سایپا

 

 

 



:: برچسب‌ها: عظیم خودرو کارگر شمالی ، عظیم خودرو کرج ، عظیم خودرو کاشانی ، عظیم خودرو کیلومتر 9 ،عظیم خودرو کیلومتر 8 اداره تحویل ، عظیم خودرو کرج سایپا ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : auto

چقدر مردم در مورد ماشین می دانند؟

ماشین پیچیده است و این پیچیدگی در خودروها با پیشرفت تکنولوژی بیش تر می شود.

ممکن است باز کردن موتور یک هود راحت باشد . امروزه وقتی یک هود را باز می کنید به راحتی می توانید متوجه شوید که یک واشر را کجا ببندید و قرار دهید. داخل محفظه موتور ماشین بیشتر شبیه یک مخزن تکنولوژی و اطلاعات است تا پیچ و مهره و واشر. درست است بعضی از بخش ها و قسمت های ماشین از قطعات مکانیکی ساخته شده است و در صورت خراب شدن می توانید به سادگی آن را تعمیر کنید. 

در چند دهه ی اخیر خودروها به جایی رسیده اند که به راستی با کامپیوترهای پیشرفته رانده می شوند . پیشرفت در اتومبیل ها بیشتر به پیشرفت در تلفن های همراه شباهت دارد و سرعت پیشرفت وجه تشابه این دو مورد است.

این روزها تکنسین ها بیشتر وقت خود را صرف یادگیری چگونگی تعمیر خودروهای عصر حاضر می کنند و به صورت مداوم اطلاعات خود را در مورد تکنولوژی به روز می کنند . این روزها تعویض روغن فقط یک بخش بسیار بسیار کوچک از دانش اتومبیل است.

در بسیاری از مواقع این دانش اندک نمی تواند جوابگوی نیازهای تعمیراتی اتومبیل های عصر حاضر باشد . 

در نتیجه دانش خود را در مورد خودروها بالا ببرید اتومبیل های امروز دنیای وسیعی از اطلاعات هستند.

عظیم خودرو فروش خودرو ، عظیم خودرو کاشانی ، عظیم خودرو کرج عظیم خودرو فروش خودرو ، عظیم خودرو کاشانی ، عظیم خودرو کرج عظیم خودرو فروش خودرو ، عظیم خودرو کاشانی ، عظیم خودرو کرج عظیم خودرو فروش خودرو ، عظیم خودرو کاشانی ، عظیم خودرو کرج

عظیم خودرو کارگر شمالی ، عظیم خودرو کرج ، عظیم خودرو کاشانی ، عظیم خودرو کیلومتر 9

عظیم خودرو کیلومتر 8 اداره تحویل ، عظیم خودرو کرج سایپا

فروش اعتباری خودروهای 2016 عظیم خودرو

عظیم خودرو سانتافه آی ایکس 45  ، عظیم خودرو اپتیما فول ، عظیم خودرو اسپرتیج فول ، عظیم خودرو اسپرتیج فول ، عظیم خودرو سراتو ، عظیم خودرو لکسوس ، عظیم خودرو هیوندا ، عظیم خودرو تویوتا



:: برچسب‌ها: عظیم خودرو کارگر شمالی ، عظیم خودرو کرج ، عظیم خودرو کاشانی ، عظیم خودرو کیلومتر 9 ،عظیم خودرو کیلومتر 8 اداره تحویل ، عظیم خودرو کرج سایپا ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 تير 1395 | نظرات ()